5 skaitmeninio marketingo strategijos, kurios tikrai veikia

 

Jūsų dėmesiui – dar 5-ios skaitmeninio marketingo strategijos, kurios TIKRAI VEIKIA. Jos atneš naudos bet kuriuo atveju. O naudos dydis priklauso nuo to – kiek įdėsite pastangų.

Jeigu vykdote savo veiklą, tačiau neturite finansinių resursų paslaugos arba prekių reklamos specialisto samdymui – siūlome skaityti mūsų blog’ą, kadangi čia patarimų – apstu. Pasirinkite tuos, kurie Jums atrodo tinkamiausi, juolab, nebijokite išbandyti kuo daugiau skirtingų variacijų.

Blog‘o rašymas nepamirštant SEO

Tiek elektroninės prekybos vietos, tiek paslaugas siūlantys internetiniai puslapiai turi “vesti” blog’ą, kuris suteikia galimybę ne tik susipažinti su konkrečia info, tačiau ir plačiau pasidomėti tos įmonės, kurios puslapyje radote įrašą, paslaugomis. 

Taigi – dviguba nauda. Tiesa, net ir ta pačia tema įrašų lietuvių kalba gali būti labai daug, tad kokia tikimybė, kad bus rastas būtent Jūsų įrašas?

Gana didelė, jeigu įraše naudosite tam tikrus raktinius žodžius. Kokie būtų šiuo atveju? Tai: „skaitmeninis marketingas“, „marketingas“, „rinkodara online“, gal “sąskaita123 patarimai” ir t.t.

Visada turėkite SEO galvoje, kadangi tai galimybė išsiskirti Google milijardinėje informacijos plotmėje.

Youtube Lietuvoje vis labiau populiarėja

Taip pat siūlome nepamiršti į savo skaitmeninio marketingo įrankių sąrašą įtraukti Youtube. Jeigu Facebook ir Instagram daugeliui atrodo įprastos priemonės reklamoje, tai Youtube kažkodėl lieka pamirštas. 

Taip, Lietuvoje daugelis nedrįsta kalbėti prieš kamerą. Mūsų šalis maža, tad atrodo, kad po įrašų būsite nesunkiai pastebimas gatvėje. Tiesa, pamačius, kad ši baimė yra nepagrįsta – tuo pačiu galėsite skirti sėkmingos reklamos vaisius. 

Youtube platforma auga ne tik visame pasaulyje, tačiau ir Lietuvoje. Ypač jauni žmonės mėgsta vaizdinę medžiagą, tad jeigu jaunimas yra Jūsų tikslinė auditorija – pasinaudokite šia reklamavimosi galimybe.

Daug socialinių tinklų. O kuriuo naudositės?

Daugelis galvoja, kad kuo daugiau skirtingų kanalų informuos apie Jūsų veiklą – tuo našesnius rezultatus pavyks pasiekti. Žinoma, jeigu samdotės specialistus, kurie visas savo jėgas nukreipia į Jūsų paslaugos reklamavimą – galbūt ir verta naudotis keliais kanalais.

Tačiau jeigu pats laisvu metu valdote paskyras – geriausia daugiausia dėmesio skirti vienam tinklui, o ne daugeliui po truputį. Paprasčiausiai neskoningai atrodys nepilnai užpildyta informacija, taip pat, jos trūkumas, galiausiai, nereguliarus atnaujinimas.

Podcastai – nauja mada

Turbūt ne kartą iš aplinkinių teko girdėti, kad jie klausė tam tikro podcasto. Kas tai? Audio įrašai, pokalbiai, kurių metu diskutuojama konkrečia tema. Šiuo metu tokie įrašai yra labai populiarūs, kadangi padeda gauti reikalingą info laisvalaikio metu. Pavyzdžiui, daugelis tokių įrašų klauso tada, kai sportuoja. Paprasčiausiai tam tikrų motyvuotų žmonių mintys labai teigiamai veikia ir idėjos gali tapti motyvacija siekti daugiau. Jeigu turite ką pasakyti, jeigu turite konkrečių žinių – būtinai jas perduokite kitiems.

Nereikia būti įžymiu, kad podcastas būtų naudingas. Svarbiausia turėti ką pasakyti ir turiniu sudominti savo klausytojus.

Elektroninio pašto rinkodara

Galiausiai, Lietuvoje labai menkai išnaudojamas elektroninis paštas, naujienlaiškių bei pasiūlymų siuntimas. Plačiau apie tai galite skaityti mūsų blog’o įraše. Tiesa, siūlome nepamiršti, kad egzistuoja BDAR, kuriuo reikia remtis tokiu atveju, kai norite supažindinti konkrečius žmones su savo prekėmis bei paslaugomis.