El. pašto marketingas. Ar jis vis dar veiksmingas?

Viena iš skaitmeninio marketingo galimybių, kuri šiais laikais gana dažnai pamirštama – elektroninis marketingas. Žinoma, po BDAR daugelis įmonių atsisakė naujienlaiškių siuntimo, kadangi tenka labai griežtai kontroliuoti turimus kontaktus, juolab, tikslingai jais naudotis.

Kodėl el. pašto rinkodara vis dar veiksminga?

Nors yra labai daug skirtingų savo verslo reklamavimosi būdų internete, tačiau el. pašto rinkodara vis dar padeda pasiekti našių rezultatų.

Pirmiausia – jūs pasiekiate tikslinį vartotoją. Taip ir per socialinius tinklus galima pasiekti konkrečios auditorijos žmones, tačiau šiuo atveju kalba eina ne tik apie tam tikrų demografinių rodiklių klientą, tačiau apie asmenybę su kuria galite kontaktuoti el. paštu.

Taip pat šios reklamos būdas vis dar veikia, kadangi žmonės nori gauti naujienlaiškius. Kai jie nustos prenumeruoti – tai ženklas, kad gal nebereikia ir siūlyti šios alternatyvos? Natūralu, kad reklamoje svarbu imtis tokių priemonių, kurios padeda siekti našių rezultatų.

Patogu ir tai, kad el. paštu galima siųsti vizualiai tvarkingą info, tuo pačiu, tokius jos kiekius, kokių reikia tam tikrai info perteikti. Puikiai tinka tiek audio, tiek foto, tiek video formatas.

Kaip paskatinti klientus prenumeruoti Jūsų naujienlaiškį?

Žinoma, viskas nėra labai paprasta. Tačiau atsiminkite, kad jau geriau vienas tikslingo kliento adreso turėjimas nei šimtas atsitiktinių, kuriuos galima rasti socialiniuose tinkluose.

Jeigu norite kad žmonės paliktų savo kontaktus –  turite jiems už tai kažką pažadėti. Galbūt tai naudinga info? O gal galimybė įsigyti tokias prekes, kurios kainuos kur kas pigiau, galbūt tokias, kurių dar nėra prekyboje? Žmonės mėgsta nemokamus dalykus net ir tada, kai turi galimybę susimokėti. Jie lygiai taip pat mėgsta mažas kainas, tad padovanokite jiems ką nors mainais už kontaktus.

Kontaktus galima palikti tik paprasčiausiai info užpildymo lange arba galima naudoti chat bootus, kuriuos valdo vadybininkai. Pirmiausia palaikomas glaudus santykis su klientu, pakalbama su juos stengiamasi sukurti artimą ryšį, o vėliau atsakius į klausimus – rekomenduojama palikti savo el. pašto adresą kitai naudingai info gauti.

Vėlgi, reikia parodyti, kad žmogus gaus naudos pasidalinęs savo kontaktais.

Patrauklaus naujienlaiškio kūrimas

Žinoma, reikia nepamiršti, kad patraukliai  pateiktas naujienlaiškis yra galimybė išlaikyti savo klientus. Jeigu žinias apie naujausius pasiūlymus siųsite labai dažnai  – dažniausiai jo gavėjai tiesiog atsisakys šios paslaugos. O kiekvieno adreso praradimas jums brangiai kainuos. Taigi, svarbu ne tik išlaikyti dažnumą, tačiau tuo pačiu ir tinkamai pateikti naujienlaiškį, kad jis turėtų kuo daugiau naudos.

Šiais laikais labai dažnai greta akivaizdžios reklamos taip pat pateikiama ir daug kitos papildomos info, kuri galėtų sudominti. Tokiu atveju tarsi užsiauginsite savo auditoriją, prenumeratorius, kurie lauks Jūsų naujienlaiškio.

Svarbu kiekvieną kartą pateikti vis naują info, taip pat užtikrinti, kad jis bus naudinga.

Gero naujienlaiškio šablonas atrodo taip:

  • INTRIGUOJANTI ANTRAŠTĖ.
  • ASMENIŠKAS PRISISTATYMAS.
  • ĮDOMIOS ISTORIJOS PATEIKIMAS.
  • RINKODAROS PASIŪLYMAS.
  • DĖKOJIMAS UŽ SKAITYMĄ.

Paprastesniam naujienlaiškių siuntimui siūlome naudotis specialiomis programomis, kurios automatizuotai atlieka darbą už Jus. Tai pagreitins ir sukonkretins darbus.

Skirtingos skaitmeninio marketingo priemonės padeda pasiekti skirtingų tikslų. Svarbiausia, kad visi jie orientuoti kur kas didesnius pardavimus, didesnį žinomumą ir tuo pačiu geresnį Jūsų verslo vardą. Kuo daugiau skirtingų priemonių imsitės – tuo Jūsų verslas bus žinomesnis, o tai dažniausiai skatina ir didesnę prekybą.