Kiekvienais metais marketingo specialistai pateikia labai daug idėjų tinkamų Jūsų verslo plėtotei bei sėkmei. 2021-ieji yra ne išimtis. Esamųjų metų patarimai dažniausiai glaudžiai siejasi su praėjusių metų, tačiau nepamirškite, kad technologijos juda į priekį, atsiranda vis daugiau programėlių, kurios užkariauja žmonių širdis, tad natūralu, jog ir galimybės tampa atviresnės ir padedančios pasiekti kuo daugiau.
Ko verta imtis 2021-ais, kad Jūsų elektroninė prekyba bei kito tipo el. verslas būtų pastebėtas?
5 patarimai apačioje.
Daugiau dėmesio ekologijai
Kuo daugiau žmonės sužino apie ekologijos problemas – tuo intensyviau imasi priemonių jų mažinimui, palankiau žiūri į verslus, kurie renkasi „eco-friendly“ produktus, priemones ir tuo pačiu siūlydami jas klientams – dalinai suteikia galimybę prisidėti ir prie tvaresnio rytojaus.
Beveik 80 %vartotojų teigia, kad mieliau renkasi tas įmones, kurios deklaruoja tvaraus gyvenimo idėjas. Tokiu atveju žmogus jaučiasi prisidėjęs prie ekologijos pirkdamas tam tikrą prekę arba paslaugą.
Taigi, draugystė su gamta neša naudą ir Jūsų verslui.
Ne kompiuteriu, tačiau telefonu
Taip pat fiksuojama, kad žmonės vis dažniau naršo ir perka telefonu, o ne kompiuteriu. Tendencija tokia, kad tai bus daroma vis aktyviau, tad norintys sulaukti daugiau skaitytojų be pirkėjų – turėtų daugiau dėmesio skirti ir responsive dizainui arba mobilioms programėlėms.
Pirkimas telefonu dažniausiai prisideda ir prie kur kas impulsyvesnio prekių įsigijimo. Tiesa jeigu vartotojams tai nėra labai gerai, tai verslininkai visada laimi.
Prekyba per socialinius tinklus
Šiuo metu daugelis nusprendžia pirkti arba nuomoti elektronines parduotuves, kurios suteikia galimybę reprezentatyviai išdėstyti parduodamas prekes arba paslaugas.
Visgi, kinta ir tai, kadangi pardavimas per socialinius tinklus tampa vis dažnesnis ir tuo pačiu naudingesnis pasirinkimas verslininkams nei gali atrodyti. Šiuo metu labai sėkmingai pardavimai vyksta per Instagram bei Tik Tok paskyras. Tik reikia mokėti kurti patrauklų profilį, kuris gebėtų įsigyti klientams konkrečias prekes arba paslaugas.
Dirbtinio intelekto galimybės
Vis daugiau dėmesio skiriama ir tuo pačiu vis daugiau dėmesio sulaukia dirbtinis intelektas, kuris ne tik optimizuoja pardavimus, tačiau taip pat ir palaiko glaudų santykį su klientais. Verslams tinkamų įrankių, kurie padeda pagerinti pardavimus, labai daug.
Taigi, kiekvienas renkasi labiausiai jo poreikiams, tiksliau jo verslo poreikiams, tinkamą alternatyvą.
Suteikite galimybę apmokėti už prekes patogiau