Komercinis pasiūlymas – efektyvesnis su pardavimų automatizacija

Profesionali moteris mėlynu kostiumu moderniame biuro koridoriuje laiko iškarpinę ir spaudžia kitam smėlio spalvos kostiumą vilkinčiam žmogui ranką, greičiausiai aptardama komercinį pasiūlymą. Dešinėje yra mėlynos, žalios ir oranžinės abstrakčios formos.

Komercinis pasiūlymas yra oficialus dokumentas, kuriame įmonė pateikia potencialiam klientui savo prekių ar paslaugų pasiūlymą.

Komercinio pasiūlymo automatizavimas

McKinsey tyrimai rodo, kad daugiau nei 30% pardaviminių veiksmų gali būti automatizuoti, taip taupant brangų verslo laiką. Tuo metu, pardavimų automatizacija gali pakelti veiklos produktyvumą 10-15% ir padidinti pardavimus net 10%. 

Taigi, norint išlikti konkurencingiems ir patraukliems klientams, pardavimų automatizavimo sprendimai tampa neatsiejama verslo dalimi. Tačiau viskas prasideda nuo komercinio pasiūlymo. 

Tai – vienas svarbiausių, atsakingiausių žingsnių, užmezgant ilgalaikius verslo santykius. Profesionalus prekių ar paslaugų pristatymas, pateiktas tinkamu metu ir nepametant kontakto su klientu – verslo higiena. Tačiau kaip sukurti tikrai efektyvų komercinį pasiūlymą, nesugaištant per daug tam laiko?

Komercinio pasiūlymo šablonas – čia.

Komercinis pasiūlymas privalo turėti aiškų pardavimo procesą

Kiekvienas sėkmingas pardavimas prasideda nuo aiškaus ir nuoseklaus proceso, kurio pirmasis žingsnis yra planavimas: tikslinės auditorijos apibrėžimas, nustatymas, kokius produktus ar paslaugas siūlysite, ir kokias pardavimo strategijas taikysite. 

Atlikite ankstesnių pardavimų analizę, identifikuokite efektyviausias strategijas, kurios pasiteisino iki šiol ir sritis, kurias galima būtų tobulinti.

Remiantis šiomis įžvalgomis, kurkite ir optimizuokite pardavimo procesą, esminius sąlyčio su klientais (eng. touchpoint) momentus pardavimo cikle ir aiškų veiksmų planą, kaip atliepsite jų poreikius ir klausimus kiekviename šių etapų, taupydami savo pačių laiką. 

Norėdami integruoti komercinius pasiūlymus į pardavimo procesą – turėtumėte apsvarstyti šiuos niuansus.

Apibrėžkite tikslinę auditoriją

Prieš kurdami komercinio pasiūlymo šabloną – aiškiai identifikuokite idealų klientą. Suprasdami savo tikslinę auditoriją – galėsite sukurti tikslingą pasiūlymą.

Nustatykite tikslus

Koks yra Jūsų komercinių pasiūlymų tikslas? Ar norite sugeneruoti potencialių klientų, padidinti pardavimus ar sustiprinti prekės ženklo žinomumą?

Struktūra ir turinys

Sukurkite aiškią ir lengvai skaitomą komercinio pasiūlymo struktūrą. Išryškinkite savo produkto ar paslaugos privalumus, aiškiai nurodykite kainą ir mokėjimo sąlygas, nepamirškite įtraukti stipraus raginimo veikti.

Asmeninis pritaikymas

Kiekvieną komercinio pasiūlymo šabloną kiek įmanoma pritaikykite konkrečiam klientui. Atsižvelkite į jų individualius poreikius ir problemas. Asmeninis pritaikymas padeda sukurti ryšį su klientu ir padidina tikimybę, kad jis įvertins jūsų pasiūlymą.

Sekimas ir įvertinimas

Stebėkite savo komercinių pasiūlymų rezultatus, kad galėtumėte įvertinti jų efektyvumą.

Kurkite reprezentatyvius pasiūlymus

Kiekvienas kontaktas su potencialiu klientu jo pardavimų kelionėje yra kritinis. Taigi, pasiūlymo pateikimas yra tiek pat svarbus, kiek ir pats pasiūlymas. Komercinis pasiūlymas turi būti aiškiai pateiktas, turėti struktūrą ir kurti patikimumo įspūdį. 

Jūsų pasiūlyme turi būti nurodyti visi rekvizitai, siūlomų paslaugų ar prekių pavadinimai, kiekiai, kainos ir pirkimo sąlygos. Būkite konkretūs ir aiškūs. Tai padės jums atrodyti profesionaliai ir patikimai, kas didina tikimybę gauti užsakymą. 

Pavyzdžiui, generuojant komercinį pasiūlymą su Sąskaita123, jį sukursite profesionalų vos keliais paspaudimais. Kaip tai padaryti? Išsamus komercinio pasiūlymo video gidas – Jūsų dėmesiui!

Automatizuokite komercinių pasiūlymų siuntimą

Jei anksčiau komercinius pasiūlymus klientams kūrėte ir siuntėte rankiniu būdu, dabar, naudodami automatizavimą, galite juos sukurti ir išsiųsti vos per kelias sekundes. Taip mandagiai vis priminti apie juos, išlaikant komunikaciją su potencialiais klientais ir stebėti išsiųstų pasiūlymų statusą gyvai.

Pavyzdžiui, su Sąskaita123, pardavimo pasiūlymą sukursite vos per tris žingsnius:

1. Prisijunkite prie savo Sąskaita123 paskyros, navigacijos juostoje pasirinkite „komerciniai pasiūlymai” ir paspauskite „Sukurti komercinį pasiūlymą”.

2.  Pasirinkite tinkamą komercinio pasiūlymo seriją ir pirkėją. Taip pat, pridėkite visus reikalingus duomenis apie pasiūlymą, prekes ar paslaugas, kuriuos siūlote. Patikrinę suvestus duomenis, paspauskite „Sukurti komercinį pasiūlymą”.

3. Klientui patvirtinus pasiūlymą, jį lengvai konvertuokite į sąskaitą faktūrą, pasirinkdami „kiti veiksmai” ir sukūrę sąskaitą faktūrą, išsiųskite ją klientui.

Komerciniai pasiūlymai – lengvai ir greitai su Sąskaita123! Nepraleiskite progos pagerinti savo pasiūlymų kokybę ir efektyvumą su Sąskaita123. Registruokitės dabar ir gaukite net 30 dienų nemokamą bandomąjį laikotarpį!

Dažniausiai užduodami klausimai apie komercinių pasiūlymų kūrimą

Ar komercinis pasiūlymas turi būti ilgas?

Komercinio pasiūlymo ilgis priklauso nuo jo sudėtingumo ir tikslinės auditorijos. Paprastai jis turėtų būti nuo vieno iki dviejų puslapių.

Kaip parašyti įtikinamą komercinį pasiūlymą?

Įsitikinkite, kad jūsų pasiūlymas yra sukurtas atsižvelgiant į kliento poreikius ir interesus. Susitelkite į tai, kokią naudą klientas gaus iš jūsų produktų ar paslaugų bei pateikite klientų atsiliepimus, tyrimų rezultatus ar kitus įrodymus, patvirtinančius jūsų teiginius apie pasiūlymo/gaminio/paslaugos naudą.

Kaip galiu greitai sugeneruoti komercinį pasiūlymą?

Tai padaryti galite išbandę sąskaita123 komercinio pasiūlymo šabloną (generatorių).