Patarimai, kurie padės patikrinti internetinės svetainės efektyvumą

Gera internetinė svetainė yra ta, kuri ne tik sulaukia naujų naršytojų, tačiau padeda išlaikyti ir tuos, kurie bent kartą pas Jus apsilankę – liko patenkinti. Tiesa, išmatuoti internetinės svetainės efektyvumą nėra labai paprasta, kadangi reikia detalizuoti kelis svarbius kriterijus, kiekvieną jų vertinti iš skirtingos pozicijos. Trumpai apie tai – šiame straipsnyje.

Svetainės pritaikomumas mobiliems įrenginiams

Statistika atskleidžia, kad vis daugiau žmonių informacijos internete ieško naudodami mobilius telefonus, o ne kompiuterius. Suprantama, kad tuo atveju laimi tų internetinių svetainių savininkai, kurie yra pritaikę puslapius naršymui per telefonus. Responsive dizainas dažnai įtraukiamas kaip priedas prie  svetainės kūrimo paslaugų, tad tai net papildomai nekainuoja.

Internetinės svetainės krovimo greitis

Dar vienas svarbus kriterijus, kuris padeda įvertinti internetinės svetainės efektyvumą, yra svetainės krovimo greitis, kuris reikalingas ne tik Google rodikliams, tačiau ir kiekvienam naršytojui siekiančiam kuo greičiau gauti reikalingą informaciją. Juk greitai užkraunanti svetainė parodo lankytojams, kad verslas – atsakingas, geba aptarnauti didelius srautus ir taip paskatinti kartą apsilankius – grįžti.

Svetainės optimizacija

Turbūt ne kartą teko girdėti apie SEO, kuris dažnai vadinama viena geriausių egzistuojančių reklamos alternatyvų. Optimizavimui geriausia samdyti specialistus, kadangi jų patirtis leidžia pasiekti ir pačius geriausius rezultatus. 

Tinkamas raktinių žodžių panaudojimas

Nors raktiniai žodžiai dažniausiai naudojami atliekant optimizaciją arba Google ads reklamoje, tačiau jeigu neplanuojate naudoti nei vienos iš šios reklamos alternatyvų –  tokiu atveju bent jau sutvarkykite internetinės svetainės raktinius žodžius, taip pat, meta aprašymus ir kitas smulkmenas, kurios leidžia Jus kur kas paprasčiau rasti paieškos sistemoje.

Svetainės indeksavimas

Dar vienas svarbus svetainės naudingumo vertinimas yra susijęs su indeksavimu. Vėlgi, geriausia šį darbą palikti specialistui, kuris naudoja specialias įrangas indekso lygiui nusakyti.

Svetainės nuorodų struktūra

Našus vertinimo kriterijus yra internetinės svetainės nuorodų struktūra. Ką tai reiškia? Kad reikalingas tikrinimas, kurio metu žiūrima, kokie raktiniai žodžiai naudojami nuorodose, ar jos yra tvarkingos, be nereikalingų ženklų, ar atitinka antraštes ir panašiai.

Socialiniai tinklai

Kiekvienas internetinis puslapis turėtų būti susietas su socialiniais tinklais, kadangi jie gali padėti Jums tapti kur kas labiau matomais. Geriausia, kai socialiniuose tinkluose galima dalintis tam tikromis nuorodomis, kurios „veda“ į Jūsų puslapį. Tai puikus būdas pritraukti daugiau potencialių klientų.

Lankytojo laiko praleidimas Jūsų puslapyje

Taip pat reikalingas vertinimas – kiek laiko asmuo praleidžia Jūsų internetiniame puslapyje ir tuo pačiu ką jis čia veikia. Ar jam labiausiai patinka skaityti straipsnius, kurie suteikia daugiausia info? O gal jis konkrečiai atėjo domėtis tik tam tikromis teikiamomis paslaugomis? Kiekvienas atvejis yra individualus ir kiekvienas jų leidžia nuspręsti – kokie bus tolimesni Jūsų reklamos bei svetainės gerinimo tikslai.