Sąskaita123.lt klientai – tokie panašūs ir tuo pačiu tokie skirtingi. Norime juos pažinti geriau ir tuo pačiu kviečiame Jus su jais susipažinti! Su Jumis sveikinasi Sąskaita123 klientas THE FUTURE OF ADVERTISING direktorius Tomas. FAD siūlo skaitmeninės rinkodaros paslaugas: Google ir Facebook reklama, SEO paslaugos, tinklalapių kūrimas, konversijų optimizavimas, turinio marketingas. 

Kiek laiko vykdote savo veiklą?
Kaip laisvai samdomas specialistas (individuali veikla pagal pažymą) dirbu jau daugiau kaip 10 metų, individualiai įmonei kovo mėnesį sukako pirmieji metai.Kas paskatino dirbti savarankiškai? Ar anksčiau dirbote kažkur kitur/kažkuo kitu? Galbūt tarp buvusios ir dabartinės veiklos yra sąsajų?
Savarankiškai dirbti paskatino žingeidumas, noras suprasti, kaip veikia Google paieškos sistema, kokie kriterijai nulemia geresnes tinklalapių pozicijas paieškos rezultatuose. Daug metų dirbau samdomą darbą tiek kaip verslo vadybininkas, tiek kaip SEO specialistas, o po darbų skirdavau laiko savo verslui ir klientams. Sukaupta patirtis šiai dienai leidžia dirbti su komanda savo skaitmeninės rinkodaros agentūroje.
Kaip atrodo skaitmeninės rinkodaros paslaugas teikiančio asmens diena?
Šiuo metu įmonė vystosi gana sparčiai, todėl vis sunkiau tinkamai suplanuoti savo laiką. Darbo grafikas gana neįprastas, lyginant su samdomo darbuotojo dienotvarke. Nors galiu sau leisti nedirbti nuo 8 ryto, tačiau turiu prisitaikyti prie kitų įmonių darbo laiko ir 8 val. ryte jau turiu būti pasiekiamas bent telefonu. Tikrasis darbas dažniausiai prasideda po 17 val, kai baigiasi susitikimai ir nurimsta skambučiai. Tuomet galiu ramiai prisėsti prie sutarčių, ar kitų svarbių darbų. Tačiau neretai darbai trunka iki 22 val vakaro, ar ilgiau.Su kokiais įdomiausiais projektais teko dirbti?
Vieni iš įdomesnių projektų: Labirintų parkas, Upside Down House UK. Taip pat tikrai įdomu ilysti į stambaus verslo, tokio kaip Panevėžio statybos trestas, IT virtuvę. Apibendrinant, įdomiausia dirbti su didelį potencialią turinčiais projektais, kuriems skaitmeninės rinkodaros paslaugos atneša ženklią investicijų grąžą.Kokius iššūkius dažniausiai tenka patirti kaip savo srities specialistui ir kaip asmeniui, kuris dirba sau?
Didžiausias iššūkis - laiko planavimas. Vis sunkiau išlaviruoti tarp SEO specialisto ir agentūros vadovo pareigų.Ar skaitmeninės rinkodaros paslaugas teikiančių specialistų poreikis? Galbūt pastebite net sezoniškumą?
Kai versle sumažėja pardavimų, vienas iš įprastų sprendimų - papildomos investicijos į reklamą. Daugeliui verslų sausio - kovo mėnesiai patys sudėtingiausi finansine prasme, o man atvirkščiai, tuo metu pats darbų įkarštis.Kurios Jūsų paslaugos turi didžiausią paklausą?
Daugelis pradedančiųjų verslų vis dar tiki, jog Facebook soc. tinkle įmanoma be investicijų išpopuliarinti savo prekes ar paslaugas. Todėl beveik puse užklausų sulaukiu būtent dėl Facebook reklamos. Tačiau išsiaiškinus kliento poreikius ir galimybės, ne retai startuojame su Google reklama, ar kitomis reklamos priemonėmis.