Sąskaitų valdymas


Popierinių sąskaitų apdorojimas, pristatymas ir archyvavimas – daug lėšų ir darbo reikalaujantis procesas. Elektronines sąskaitas pateikiančios įmonės sutaupo: sąskaitų pateikimas sutrumpėja iki kelių sekundžių, dokumentų nebereikia spausdinti, vokuoti, siųsti įprastu paštu.

  • Sąskaita123.lt veikia esamu laiku ir tai leidžia efektyviau dirbti.
    Sąskaitų faktūrų valdymo sprendimas skirtas tiek mažam, tiek vidutiniam verslui, siekiančiam efektyviau tvarkyti sąskaitas ir mažinti sąskaitų valdymo kaštus. Sutaupytas laikas ir lėšos lieka pagrindindinio verslo vystymui.
  • Sąskaitų faktūrų išrašymo sistema pasiekiama per interneto naršyklę kompiuteriu ar išmaniuoju telefonu. Sistemoje lieka visos Jūsų sukurtos sąskaitos faktūros, kurias matysite ir tvarkysite lengvai perprantamoje aplinkoje. Gautąsias sąskaitas taip pat galima susivesti prie išlaidų sąskaitų ir, tokiu atveju, sistema Jums pateiks informaciją apie lėšų srautus: pajamos, pelnas, išlaidos.
  • Išeinančių sąskaitų valdymas žymiai pagerina sąskaitų pateikimo procesą dėl patikimo pristatymo, taip pat užtikrinama prieiga prie visų išrašytų sąskaitų, kartu matant, kurios sąskaitos apmokėtos, o kurios pradelstos.
  • Vartotojui nereikia diegti programinės įrangos, rūpintis jos palaikymu, saugumu ir kitais dalykais, atitraukiančiais dėmesį nuo pagrindinės veiklos.

Profesionalumas ranka pasiekiamas.