Vėluoja apmokėjimai? 3 gudrybės, kaip gauti apmokėjimus laiku, be papildomų pastangų

Smulkus ir vidutinis verslas kasdien susiduria su nemažai iššūkių, ypač pajamų stabilumo dėl vėluojančių apmokėjimų. 2023 m. Jungtinės Karalystės Smulkaus verslo federacijos (Federation of Small Businesses) duomenimis, net 52% verslų susiduria su vėluojančiais mokėjimais. 

Tai – ne tik kelia rimtų nepatogumų, bet ir yra dažna žlungančio verslo priežastis. Kaip užkirsti tam kelią? Sąskaitų išrašymas laiku – pirmas žingsnis, kuris jau tapo higiena. Vis tik, yra ir daugiau būdų, kaip laiku užčiuopti vėluojančias sąskaitas ir mandagiai priminti savo klientams apie tai, neinvestuojant  jokio papildomo savo laiko. 

Siųskite automatinius sąskaitų apmokėjimo priminimus 

Siunčiate sąskaitas klientams? Itin efektyvus būdas kovoje su vėluojančiais apmokėjimais – apmokėjimo priminimai klientams. Su Sąskaita123 jų siuntimą galite pasirinkti ir nustatyti automatiškai. Taigi, kol būsite užsiėmę savo reikalais, sistema, reikiamu laiku, pati išsiųs jūsų vardu žinutes klientams dėl apmokėjimų. 

Kaip nustatyti automatinius sąskaitų apmokėjimo priminimus su Sąskaita123? Išsamus nustatymų gidas, kaip aktyvuoti modulį, Jūsų dėmesiui, šiame video įraše:

https://www.youtube.com/watch?v=xx6nUTpPJ8E

Naudokite pasikartojančių sąskaitų siuntimo automatizaciją

Antras būdas, kaip užsitikrinti, kad reikiamos įplaukos pasiektų jūsų banko sąskaitą laiku – pasikartojančių sąskaitų nustatymai. Jei jūsų klientai moka jums nuomos ar kitą, kaskart, pasikartojantį mokestį, nustatykite, kad sąskaitos už tas paslaugas eitų automatiškai ir jums nereikėtų kaskart jų išrašyti ranka. Su Sąskaita123 nustatysite tokių sąskaitų išsiuntimą automatiškai ir galėsite daugiau jomis nesirūpinti ir tiesiog stebėti, kaip visi apmokėjimai “suvaikščios” laiku. 

Kaip tai padaryti? Aktyvuokite Pasikartojančių sąskaitų modulį Sąskaita123 paskyroje, nustatytike norimas automatizacijas ir daugiau prie to nebegrįžkite. Dalinamės išsamiu video gidu, kaip šiuos nustatymus atlikti su Sąskaita123:

Stebėkite pardavimų duomenis realiu laiku

Vykdote el.prekybą, renkate būrelio ar bendrijos narių įmokas ar tiesiog prisikaupia daugybė klientų sąskaitų? Matykite visų jų apmokėjimų statusą patogiai, vienoje vietoje ir žinokite realią mokėjimų situaciją 24/7, naudodami sąskaitų automatizacijos įrankius. 

Naudodami Sąskaita123, galite ir nemokamai prisidėti savo paskyroje savo darbuotojus. Tokiu atveju, visus pardaviminius duomenis realiu laiku galėsite sekti drauge su savo komanda ir atitinkamai priimti tolesnius verslo sprendimus. 

Vėluojantys apmokėjimai yra viena opiausių problemų, kuri tiesiogiai veikia Jūsų pajamų srautą ir vystomos veiklos stabilumą. Reaguodami į šią problemą, siūlome pasinaudoti Sąskaita123 įrankiu ir efektyviai valdyti klientus taupant savo laiką ir resursus: 

  • Automatiniai sąskaitų apmokėjimo priminimai – efektyvus būdas sumažinti vėluojančius mokėjimus, leidžiantis jums siųsti klientams priminimus jūsų vardu.
  • Pasikartojančių sąskaitų siuntimo automatizacija – svarbi funkcija, padedanti užtikrinti nuolatines pajamas be papildomų pastangų.
  • Galimybė stebėti pardavimų duomenis realiu laiku – tai suteikia jums pilną kontrolę ir padeda efektyviau priimti verslo sprendimus.

Bet tai – tik dalis to, ką galite pasiekti naudodamiesi Sąskaita123. Nuolat vystome įvairius funkcionalumus, kurie padeda automatizuoti klientų ir finansų valdymo procesus. Mes juos vadiname moduliais. 

Šiuo metu sistemoje galima rasti daugiau nei 25 modulius, kuriuos mūsų vartotojai gali nemokamai aktyvuoti pagal savo verslo poreikius. Svarbiausia, kad modulių vystymą formuoja mūsų naudotojų bendruomenė, kuri kiekvieną mėnesį balsuoja už naujų funkcijų kūrimą, o mes šias idėjas įgyvendiname.

Gal jau atėjo laikas išbandyti Sąskaita123 ir pamatyti, kaip mūsų įrankis gali padidinti jūsų verslo efektyvumą? Registruokitės dabar ir gaukite net 30 dienų nemokamą bandomąjį laikotarpį.