5 min

Asmeninė SODRA paskyra – informacijai, paraiškoms, užklausoms

Žmogus laiko išmanųjį telefoną su atidaryta dizaino programėle ir naršo įvairius vizualinius dizainus. Fone ant balto paviršiaus yra nešiojamas kompiuteris ir stiklinė vandens. Mėlynas apskritimas yra kairėje vaizdo pusėje.
Turinys
Atnaujinta 2024-08-04

Asmeninė SODRA paskyra – internetinė erdvė, kurioje apdraustieji asmenys gali lengvai ir patogiai tvarkyti savo socialinio draudimo reikalus.

Jei jūsų naršyklė pasenusi, atnaujinkite naršyklę kad galėtumėte tinkamai peržiūrėti šią svetainę.

Sodra funkcijos

„Sodra“ yra Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba, kuri rūpinasi Lietuvos gyventojų socialiniu draudimu. Tai valstybinė įstaiga, kuri:

  • Sodra renka socialinio draudimo įmokas iš dirbančiųjų ir savarankiškai dirbančių asmenų.

  • Sodra ne tik renka, tačiau ir moka įvairias socialinio draudimo išmokas: tokias kaip ligos, motinystės, tėvystės, nedarbo, invalidumo pensijos, senatvės pensijos, pensijų anuitetų ir kt.

  • Sodra administruoja privalomąjį sveikatos draudimą.

  • Sodra tvarko pensijų kaupimo sistemą.

Sodra tikslas – užtikrinti socialinę apsaugą Lietuvos gyventojams įvairiais gyvenimo atvejais, kai jiems reikia pagalbos.

Ką galite nuveikti asmeninėje „Sodra“ paskyroje?

Funkcijų yra tikrai daug, tad naudotis – apsimoka.

Jei jūsų naršyklė pasenusi, atnaujinkite naršyklę kad galėtumėte tinkamai peržiūrėti visas funkcijas.

Sužinosite, kiek metų ir mėnesių esate draudžiamas(-a) socialiniu draudimu ir koks yra Jūsų sukauptas stažas pensijai.

Susipažinti su sukauptomis pensijų fondo lėšomis

Galėsite stebėti, kiek lėšų sukaupėte savo pensijų fonduose, ir palyginti skirtingų fondų rezultatus.

Peržiūrėsite, kiek socialinio draudimo įmokų Jums sumokėjo darbdavys(-iai) ir ar nėra įsiskolinimų.

Gauti išduotus pažymėjimus (tikrinama ar esate žmogus)

Galėsite užsisakyti ir atsisiųsti elektroninius pažymėjimus apie draudimo stažą, pajamas ir kt.

Teikti prašymus (gali trukti kelias sekundes)

Patogiai ir greitai galėsite pateikti prašymus dėl pensijos, išmokų, pažymų išdavimo ir kitų su socialiniu draudimu susijusių klausimų.

Atnaujinti savo kontaktinę informaciją

Galėsite pakeisti savo kontaktinius duomenis, kad „Sodra“ galėtų su Jumis susisiekti.

Gauti aktualią informaciją

Sužinosite apie naujausias „Sodros“ naujienas, pokyčius teisės aktuose ir kitą aktualią informaciją.

Kaip prisijungti prie asmeninės „Sodros“ paskyros? (atnaujinkite naršyklę kad galėtumėte tinkamai)

Norėdami prisijungti prie asmeninės „Sodros“ paskyros, Jums reikės:

  • Asmens kodo. Jį galite rasti savo pase ar asmens tapatybės kortelėje.

  • Elektroninio parašo. Galite naudoti savo elektroninį parašą arba prisijungti per banką.

  • Elektroninės bankininkystės duomenų. Jei neturite elektroninio parašo, galite prisijungti per savo banko paskyrą.

Jei jūsų naršyklė pasenusi, atnaujinkite naršyklę kad galėtumėte tinkamai prisijungti.

Svarbu! (patikrinti jūsų ryšio saugumą)

Asmeninė „Sodros“ paskyra yra saugi erdvė, todėl prisijungdami naudokite tik patikimus įrenginius ir naršykles. Norėdami tinkamai peržiūrėti šią svetainę, įsitikinkite, kad naudojate naujausią naršyklės versiją. Spauskite Sodra prisijungti ir pamatysite informaciją apie savo socialinio draudimo stažą bei visą kitą informaciją.

Jei pamiršote savo slaptažodį, galite jį atkurti naudodamiesi slaptažodžio atkūrimo funkcija. Nepamirškite niekam neatskleisti savo slaptažodžio.

Jei kyla klausimų ar problemų prisijungiant prie asmeninės „Sodros“ paskyros, kreipkitės į „Sodros“ informacijos centrą telefonu +370 5 250 0883. Šis numeria tinka norint sužinoti BENDROJO POBŪDŽIO INFORMACIJĄ pakanka paskambinti nurodytu telefono numeriu. Jei norite sužinoti ASMENINĘ INFORMACIJĄ apie save, turite būti atpažinti vienu iš žemiau nurodytų būdų. Taip pat tinka norint pranešti apie KORUPCIJOS ATVEJUS „SODROJE“.

Taip pat siūlome susipažinti su įvairiomis SODRA skaičiuoklėmis. Jas rasite čia.

Jeigu domina kokios nors išmokos: pensijų anuitetų, informacija apie senatvės pensijas, ligos išmokas, vaiko priežiūros išmokas ir t.t. – skaitykite čia. Asmeninė SODRA paskyra – tai patogus ir modernus būdas tvarkyti savo socialinio draudimo reikalus. Pasinaudokite šia paslauga ir būkite tikri, kad Jūsų socialinio draudimo informacija yra saugi ir aktuali. Fizinius jos biurus rasite daugelyje šalies miestų: Kauno, Vilniaus, Panevėžio, Alytaus, Utenos ir kituose miestuose. Išankstinė klientų registracija yra vykdoma ir internetu. Spauskite mygtuką „Nauja registracija“ ir užpildykite reikalingus laukelius. Taip pat galite paskambinti į „Sodros“ informacijos centrą numeriu +370 5 250 0883. Svarbu! Kiekvienam atvykstančiam klientui, kuriam bus teikiama paslauga, turi būti rezervuotas atskiras vizito laikas. Vizito laiko nereikia rezervuoti lydinčiam asmeniui, kuriam paslauga nebus teikiama. Daugiau informacijos rasite www.sodra.lt.

author avatar
Darius Šoparas CEO
Darius Šoparas yra fintech SaaS'o Sąskaita123 įkūrėjas su daugiau nei 20 metų patirtimi. Ilgametė patirtis IT ir finansų industrijoje, bei aistra tech inovacijoms leidžia Dariui įkvėpti naujus, augančius verslus, padėti jiems racionalizuoti savo veiklą ir pasiekti finansinių tikslų.
Gaukite naudingiausius savaitės patarimus
Toliau skaitykite
Užrašas „PELNO MOKESČIO“ didžiosiomis baltomis raidėmis mėlynai žaliame gradientiniame fone.
13 min Doc. dr. Martynas Endrijaitis
Pelno mokesčio deklaracijos
Įsteigėte įmonę ir artėja terminas mokėti pelno mokestį? Straipsnyje primenama, kokios yra pagrindinės pelno mokesčio deklaracijos formos, apžvelgiama, kada jos gali būti aktualios ir kada jas reikia teikti, kokie pateikimo terminai. Deklaracijų formos – kas turi teikti ir kada? Toliau pateikiama išsami lentelė, iliustruojanti, kokios yra pelno mokesčio deklaracijos formos ir kas iki kada jas […]
Baltas tekstas „MOKESČIŲ ATIDĖJIMAS“ centre ryškiai žaliame fone.
10 min Doc. dr. Martynas Endrijaitis
Kaip pateikti prašymą dėl VMI ir Sodros įmokų atidėjimo?
Norite pateikti prašymą, bet nežinote kaip? Straipsnyje aptarsime pagrindinius aspektus, kaip pateikti prašymą dėl įmokų už VMI administruojamus mokesčius ir Sodrai atidėjimą. Prašymo pateikimo VMI procesas Susidūrusi su finansiniais sunkumais ir negalint sumokėti mokesčio laiku – galite pateikti prašymą atidėti mokesčio mokėjimą arba jį išdėstyti dalimis (toliau — prašymas), jeigu nesumokėta mokesčio suma yra ne […]
Tekstas "II PAKOPA" balta spalva, centre šviesiai rudame fone.
2 min Darius Šoparas
Ar galima nutraukti 2 pakopos pensijos kaupimą?
Ar galima nutraukti 2 pakopos pensijos kaupimą? Šis klausimas kyla daugeliui. 2019 m. įvyko reikšmingi pensijų fondų reguliavimo pokyčiai, kurie paveikė pensijų kaupimo ir paskirstymo taisykles. II pakopos pensijų kaupimo sutartis – kas tai? II pakopos pensijų kaupimo sutartis – tai rašytinis susitarimas tarp asmens ir pensijų kaupimo bendrovės, kaupiančios lėšas, kurios bus išmokėtos asmeniui […]

Išbandyk jau dabar.
Nemokamai!

Optimizuokite savo verslo procesus jau dabar.
Registruokitės ir pradėkite jau šiandien!

Išbandykite sistemą nemokamai