Asmeninė SODRA paskyra – informacijai, paraiškoms, užklausoms

Asmeninė SODRA paskyra – internetinė erdvė, kurioje apdraustieji asmenys gali lengvai ir patogiai tvarkyti savo socialinio draudimo reikalus.

Sodra funkcijos

„Sodra“ yra Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba, kuri rūpinasi Lietuvos gyventojų socialiniu draudimu. Tai valstybinė įstaiga, kuri:

  • Sodra renka socialinio draudimo įmokas iš dirbančiųjų ir savarankiškai dirbančių asmenų.
  • Sodra ne tik renka, tačiau ir moka įvairias socialinio draudimo išmokas: tokias kaip ligos, motinystės, tėvystės, nedarbo, invalidumo pensijos, senatvės pensijos, pensijų anuitetų ir kt.
  • Sodra administruoja privalomąjį sveikatos draudimą.
  • Sodra tvarko pensijų kaupimo sistemą.

Sodra tikslas – užtikrinti socialinę apsaugą Lietuvos gyventojams įvairiais gyvenimo atvejais, kai jiems reikia pagalbos.

Ką galite nuveikti asmeninėje „Sodra“ paskyroje?

Funkcijų yra tikrai daug, tad naudotis – apsimoka.

Peržiūrėti savo socialinio draudimo stažą

Sužinosite, kiek metų ir mėnesių esate draudžiamas(-a) socialiniu draudimu ir koks yra Jūsų sukauptas stažas pensijai.

Susipažinti su sukauptomis pensijų fondo lėšomis

Galėsite stebėti, kiek lėšų sukaupėte savo pensijų fonduose, ir palyginti skirtingų fondų rezultatus.

Kontroliuoti socialinio draudimo įmokas: vaiko priežiūros ir t.t.

Peržiūrėsite, kiek socialinio draudimo įmokų Jums sumokėjo darbdavys(-iai) ir ar nėra įsiskolinimų.

Gauti išduotus pažymėjimus

Galėsite užsisakyti ir atsisiųsti elektroninius pažymėjimus apie draudimo stažą, pajamas ir kt.

Teikti prašymus

Patogiai ir greitai galėsite pateikti prašymus dėl pensijos, išmokų, pažymų išdavimo ir kitų su socialiniu draudimu susijusių klausimų.

Atnaujinti savo kontaktinę informaciją

Galėsite pakeisti savo kontaktinius duomenis, kad „Sodra“ galėtų su Jumis susisiekti.

Gauti aktualią informaciją

Sužinosite apie naujausias „Sodros“ naujienas, pokyčius teisės aktuose ir kitą aktualią informaciją.

Kaip prisijungti prie asmeninės „Sodros“ paskyros?

Norėdami prisijungti prie asmeninės „Sodros“ paskyros, Jums reikės:

  • Asmens kodo. Jį galite rasti savo pase ar asmens tapatybės kortelėje.
  • Elektroninio parašo. Galite naudoti savo elektroninį parašą arba prisijungti per banką.
  • Elektroninės bankininkystės duomenų. Jei neturite elektroninio parašo, galite prisijungti per savo banko paskyrą.

Svarbu!

  • Asmeninė „Sodros“ paskyra yra saugi erdvė, todėl prisijungdami naudokite tik patikimus įrenginius ir naršykles. Spauskite Sodra prisijungti ir pamatysite informaciją apie savo socialinio draudimo stažą bei visą kitą informaciją.
  • Jei pamiršote savo slaptažodį, galite jį atkurti naudodamiesi slaptažodžio atkūrimo funkcija. Nepamirškite niekam neatskleisti savo slaptažodžio.
  • Jei kyla klausimų ar problemų prisijungiant prie asmeninės „Sodros“ paskyros, kreipkitės į „Sodros“ informacijos centrą telefonu +370 5 250 0883. Šis numeria tinka norint sužinoti BENDROJO POBŪDŽIO INFORMACIJĄ pakanka paskambinti nurodytu telefono numeriu. Jei norite sužinoti ASMENINĘ INFORMACIJĄ apie save, turite būti atpažinti vienu iš žemiau nurodytų būdų. Taip pat tinka norint pranešti apie KORUPCIJOS ATVEJUS „SODROJE“.

Taip pat siūlome susipažinti su įvairiomis SODRA skaičiuoklėmis. Jas rasite čia.

Jeigu domina kokios nors išmokos: pensijų anuitetų, informacija apie senatvės pensijas, ligos išmokas, vaiko priežiūros išmokas ir t.t. – skaitykite čia. Asmeninė SODRA paskyra – tai patogus ir modernus būdas tvarkyti savo socialinio draudimo reikalus. Pasinaudokite šia paslauga ir būkite tikri, kad Jūsų socialinio draudimo informacija yra saugi ir aktuali. Fizinius jos biurus rasite daugelyje šalies miestų: Kauno, Vilniaus, Panevėžio, Alytaus, Utenos ir kituose miestuose. Išankstinė klientų registracija yra vykdoma ir internetu. Spauskite mygtuką „Nauja registracija“ ir užpildykite reikalingus laukelius. Taip pat galite paskambinti į „Sodros“ informacijos centrą numeriu +370 5 250 0883. Svarbu! Kiekvienam atvykstančiam klientui, kuriam bus teikiama paslauga, turi būti rezervuotas atskiras vizito laikas. Vizito laiko nereikia rezervuoti lydinčiam asmeniui, kuriam paslauga nebus teikiama.