Kaip potencialiam klientui pateikti paslaugos pasiūlymą?

 

Jeigu esate laisvai samdomas specialistas – turite ne tik atlikti įprastus darbus, tačiau ir paraleliai ieškoti klientų. Tai nėra paprasta, tačiau turint strategiją – įmanoma. Daugelis siunčia asmeninius pasiūlymus potencialiems klientams ir tikisi, kad pavyks juos sudominti. Kaip turi atrodyti pasiūlymas? Apie tai ir yra šis straipsnis.

Pažinkite savo klientą

Viskas prasideda nuo detalesnio potencialaus kliento pažinimo. Kai kurie specialistai nenori gaišti laiko susipažinimui, nes nėra tikri, ar jų paslaugos bus reikalingos. Visgi, verta, kadangi tai didina tikimybę, jog būsite naudingas.

Užduokite sau šiuos klausimus bandydami geriau suprasti įmonę, kuriai bus siunčiamas pasiūlymas.

  • Kuo užsiima įmonė?
  • Kokia jos tikslinė auditorija?
  • Kas yra jos konkurentai?
  • Kaip atrodo jų prekės ženklas viešojoje erdvėje?

Kuo geriau pažinsite klientus – tuo konkretesnį pasiūlymą jiems galėsite pateikti. Juk vienoms įmonėms prioritetas yra mažos paslaugų kainos (tad to jie tikisi ir iš laisvai samdomo specialisto), kai tuo tarpu kiti daugiausia dėmesio skiria kokybei arba socialinei atsakomybei.

Ką galite pasiūlyti klientui?

Pateikdami labai konkretų pasiūlymą turite išskirti privalumus, aspektus, kurie padės įmonei geriau suprasti Jus ir Jūsų siūlomas paslaugas. Ko nepamiršti?

  1. Smulkmena, bet pasiūlymas (kad ir kokia forma bus pateiktas) – privalo atrodyti patraukliai.
  2. Keliais sakiniais, pasiūlymo pradžioje, informuokite apie laiško sudėtį. Tai yra, pateikite santrauką, kad galimas klientas net neskaitęs viso teksto galėtų suprasti – kokia jame informacija.
  3. Nurodykite terminus.
  4. Pabrėžkite savo, kaip laisvai samdomo specialisto, privalumus.
  5. Žinoma, būtinai pridėkite portfolio. Tai yra aktualu kiekvienai įmonei, tad taupykite jos laiką iškart nurodydami pavyzdžius.
  6. Aprašykite patirtis, nurodykite sėkmės istorijas, kitų įmonių atsiliepimus apie Jūsų paslaugas/prekes.

Aptarkite smulkmenas

Jeigu komunikacija “prasidėjo” – laikas aptarti smulkmenas. Konkretumas yra labai svarbus.

  1. Kokią užduotį reikia atlikti?
  2. Kokie žingsniai turi būti padaromi?
  3. Koks yra terminas?
  4. Kiek kainuos Jūsų paslaugos?

Kuo detaliau suderinsite aspektus – tuo bus paprasčiau išvengti bet kokių galimų netikslumų.

Pasiūlymo pateikimas?

Kaip pateikti pasiūlymą? Tai priklauso nuo Jūsų atliekamų darbų. Vieni siunčia laišką, kuriame – tik tekstas. Kitiems labiausiai patinka patraukliai pateikti vizualų paveiksliuką, kuriame yra grafikai bei infografikai. Galiausiai, treti net sukuria video įrašą, kuriame laisvai samdomas specialistas pristato savo paslaugas. Rinkitės Jums labiausiai tinkamą metodą.

Galiausiai, renkant el. paštus, kuriais bus siunčiamas pasiūlymas – nepamirškite BDAR reikalavimų.