Verslo pradžia ir 5 jos mitai

Ar verslo sėkmę lemia buvimas tam tikru laiku ir tam tikroje vietoje? Tikrai ne. Tačiau iš šalies taip gali atrodyti, kadangi kai kurių žmonių verslo sėkmės istorijos atima žadą. Vos per naktį tapę milijonieriai, vos su keliais eurais uždirbę tūkstančius. Ar tai įmanoma? Galbūt, tačiau tokie atvejai, deja, vienetiniai. Tikrasis verslas – ilgos darbo valandos, didelės investicijos ir nekuklus laiko tarpas, kai pagaliau bent jau pačios pirmos investuotos sumos pradės atsipirkti. Sužinokite daugiau straipsnyje – verslo pradžia ir 5 jos mitai.

1  verslo pradžios mitas – svarbiausia daryti, kadangi galiausiai tai atneš norimą rezultatą

Taip, verslas neatsiejamas nuo darbo. Didelio darbo, kasdien, ir savaitgaliais, dažnai ir per šventes arba dar tiksliau – YPAČ per šventes. Tačiau neužtenka tik kažką daryti, kad rezultatas būtų. Arba „kaska dariti“ kaip dabar populiaru sakyti. Reikia žinoti ką darai, kadangi kitu atveju – deja deja…

Net ir pati geriausia idėja gali būti greitai nugesinama konkurencijos ir paprasčiausio per mažo žinių bagažo. Tad greta noro kažką daryti turite nepamiršti ir geros komandos, kurioje kiekvienas išmano tam tikrą sritį. Taip, pradžioje investicijos tikrai didelės ir dažnai skaudžios, tačiau tik tokiu atveju (dažniausiai) verslas žengia pirmuosius sėkmingus žingsnius.

2 mitas – verslininkais gimstama, o ne tampama

Labai dažnas posakis. Tačiau ar jis teisingas? Ypač šiais laikais, kai kursų online galimybės – tokios plačios. Mokykitės, semkitės žinių, svarbiausia – mokykitės iš savo klaidų ir galiausiai tikrai pavyks įgyvendinti savo idėją. Galbūt ne taip gerai kaip galima tikėtis, tačiau juk visi nuo kažko pradėjo.

Pridursime, kad taip – yra tam tikras savybių komplektas, kuris padeda žmogui geriau įsitvirtinti rinkoje. Tai galbūt yra drąsa, didelis noras, žingeidumas. Tačiau be darbo, kad ir koks žmogus yra – verslas nebus sėkmingas. Išvada tokia, kad verslininku galima tapti. Ir labai sėkmingu. O kai matyti, kad vadovavimas didelei žmonių kompanijai tapo per sunkus – visada galima samdyti savo sferos specialistus, kurie rūpinsis, kad komanda našiai dirbtų.

3 mitas – geras gaminys bus perkamas ir be reklamos

Šis mitas jau rečiau pasitaiko, kadangi net ir tie, kurie neturi verslo, supranta, kad šiais laikais parduoti net ir auksą yra sunku. Tiesiog reklamos tiek daug, konkurencija tokia didelė, kad pranokti kitus – sunku. Tačiau įmanoma. Tik dažniausiai reikalingos nuolatinės reklamos investicijos, kurios reikalauja ne tik pinigų, tačiau ir laiko. Labai dažnai reklama yra paprasčiausias vabank, rizika, kadangi ne visada tai, kad atrodo gerai – tikrai tarnauja Jūsų verslui. Taip nutinka net ir dirbant su profesionalais.

Galiausiai, juk reklamos poreikis, kaip ir pasiūla kinta, tad reikia sekti tendencijas. Ir savo klientus, kurie keičiasi, savo auditoriją, kuri nori vis pigiau, greičiau, geriau… Skaitmeninės eros laikais parodyti tikslinei auditorijai tam tikrą reklamą nėra sunku. Tačiau ar ji bus veiksminga?

4 mitas – verslas yra sėkmės rezultatas

Ar versle yra svarbi sėkmė? Turbūt tiek pat kiek ir gyvenime. Atrodo, kad kai kuriems žmonėms net ir nieko nedarant labai sekasi. Tačiau dažniausiai toks įspūdis susidaro tik iš šalies. Taip, kartas tikrai atsiduriame laiku ir vietoje, tam tikri sprendimai priimami labai greitai, tačiau labai tiksliai, galiausiai, atrodo, kad tarsi iš dangaus nukrenta pasiūlymai, kurie padeda verslui būti našesniu. Taigi, verslui, kaip ir gyvenimui, sėkmė reikalinga ir ji tikrai pasitaiko, tik ne visada tą pastebime. Manyti, kad verslo pradžia paremta tik sėkme – būtų kvaila. Pirmiausia – darbas, o tik paskui tikėjimas, kad jėgos iš aukščiau gali padėti Jūsų verslui veikti našiau.

5 mitas – viską galiu atlikti pats

Galiausiai reikia nepamiršti, kad net ir patys talentingiausi pasaulio žmonės samdosi komandą, kurios kiekvienas asmuo atsakingas už tam tikrą sritį. Arba dar tiksliau – dažniausiai patys talentingiausi supranta, kad reikia tam tikras sferas palikti kitiems, kadangi tas žmogus, kuris lyg ir moka viską – dažniausiai, deja, nemoka nieko. Lyg šampūnas-kondicionierius-muilas viename. Toks yra, dažniausiai kainuoja pigiau, tačiau su juo plaunant plaukus – rezultatas nei šioks, nei toks. Taigi, verslo pradžia neatsiejama nuo geros komandos.